,,A képzelet a lélek szeme..."

Ayumi Nakamura bejegyzései a Taiki Mágusképzőben töltött időkről.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Taiki Mágusképző Iskola

Megtaláltam Hercegem utáni emberem, vagy még sem?

2008.08.22. 17:53 | Ayumi Nakamura | Szólj hozzá!

Vagyis Olivért. Mert hogy kinézetre van olyan helyes, mint Billy, de viselkedés szempontjából Billy viszi a pálmát. És mindeközött ott van még Jack is, akinek a viselkedése igen magasra emelkedik a többi fiú felett. Mert hoyg a kinézete borzalmas, de azért mégis van benen valami, ami megfogja az embert. Kutya se tudja mi az. És nem elfelejtem megemlíteni, hogy James is ott van, akire meg azért godolok minden nap, hiszen nála helyesebb pasi nem látezik, és csak Billy tud vele harcolni kinézet terén. Stílusban meg egy kicsit Jackes. Na de mindegyis. Egyelőre itt a főnyertes az most Billy, az én Hercegem, de én Olivérről akartam írni. Na szóval helyes a srác, ehhez kétség sem fér. Csupán a természete... olyan szűkszavú,vagy csak én nem ismertem meg eléggé, lehet még beszélgetnünk kell, hogy normálisan megértsük egymást, vagy valami. Vele amúgy a Vöröserdőben...vagy inkább Juharfa erdőben találkoztam. És olvasott, ami rossz pont. Viszont nézzük az eddigi állást:

James: Istenkirály, ő az, aki nagyon menő, és nagyon helyes, és tuti, hogy soha az életbe nem fog belém szeretni. Semmi esély...

Billy: Hercegem, és egy Isten. Ő az, aki vagy nagyon vak, vagy meleg. Lehet még csak érnie kell, hogy észrevegye, hogy nő vagyok?

Olivér: Érdekes, olyan nem én típusom. Kinézetre nagyon ott van a gyerek, de jellemben mégis másabb. Bár itt a suliban ő jön Billy után. Habár... Igaz, elsőre ítéltem, és kivételesen tévesen ítéltem, ami nem éppen a legjobb dolog.

Végül Jack: Kinézete borzalmas, bár ha azt a sok felesleges bigyuszt levennénk a fejéről, meg úgy normális ruhába lenne öltözve, akkor talán kielőzné Olivért. Ugyanis neki a természete nagyon érdekes, mető merész, és hajlandó akár velem is veszekedni. Felettébb érdekes. Vele mondjuk kivételesen szívesen elbeszélgetnék. Olyan normálisan. De Jesszus! Mi ütött belém!? Áhh...teljesen kezdenek meghülyíteni ezek a fiúk. Hiányzik anya és apa. Egyedl érzem magam. Életemben először, és ez nyomasztó. Kivételesen egyetlen lányt nem láttam még. Gyanítom lassan, hogy ez egy fiú iskola. Na majd kiderül. És honvágyam van. Ehh...mi lesz még itt. Jó, hogy senki nem látja, hogy mit írok beléd, mert akkor én totálisan biztos, hogy meghalnék.

Jó légy! Pusszy

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekszem.blog.hu/api/trackback/id/tr60628105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása