,,A képzelet a lélek szeme..."

Ayumi Nakamura bejegyzései a Taiki Mágusképzőben töltött időkről.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Taiki Mágusképző Iskola

Megérkezés

2008.07.09. 00:08 | Ayumi Nakamura | Szólj hozzá!

Igazából elég kis frappáns hely szerintem. A kastély hatalmas így távolról, és pluszba még a park. Legalábbis azon a részén voltam igazán. Mikor odaértem semmi extra nem volt, csupán a vízesést hallottam, és attól féltem, hogy eltévedek. De aztán rátaláltam a kastély legszebb helyére. Persze nem láttam még minden részét, szóval vannak hiányosággaim, de az lenyűgözött. Egyszerűen brilliáns. Azt látni kell, leírni képtelenség. Ahogyan ott vagy, és az összes piros virág elveszi az energiád arról, hogy más felé összpontosíts. Ahogyan ámulatba ejt, és megszólalni sincs kedved, csak ott állni, és nézni. Nem érdekel ki megy el melletted, vagy hogyan... ááh... csodás érzés. Már csak ezért is megérte eljönni. Joggal lehetne kérdezni, hogy miért ilyen hamar? Hát hogy ez is meg legyen bejegyzésemként csupán annyit írnék róla, hogy azért,mert kíváncsi voltam... Ja és igen ezekben a punkos, rockeres alakokban rettentően nagyot csalódtam, köszönhetően Jacknek, vagy hogyan hívják a srácot. Ugyanis kedves volt, udvarias, aranyos, csupán az én természetem nehézkes, de én így vagyok tökéletes, ezt már többen is mondták. Köztük apu és anyu is. Amúgy nem csúnya a gyerek,csak valahogy nem az én stílusomban öltözködik, aztán idegenkedek tőle...de majd talán egyszer megbékélek. Mindenestre egész jó volt a megérkezésem... És ez a srác felajánlotta, hogy viszi a bőröndöm...hát tisztára meglepődtem tőle. Pála, hogy valami tű féle van a szájában... meg az a kinézet. Egy francos buliba, mint amilyenbe a szüleim el szoktak vinni biztos nem vinném magammal. De át jól van az, bizti van aki szereti, na meg teszem hozzá, hogy biztos van olyan ember aki így megtűri, szereti és még szépet is lát benne, már-már tökéletesnek tartja. Bár ki tudja... sokan mondják a belső mást takar, mint a külső. Nálam pl nincs így... bár nem izgat. De mára ennyit... a suli jó és ez a lényeg. Csak maradjon ilyen is.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekszem.blog.hu/api/trackback/id/tr40559758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása